Inschrijfprocedure

Inschrijven voor een kamp

Het niet meer nodig om een account aan te maken en vooraf in te loggen om een kind in te schrijven voor een Bindingkamp. Op onze website is een inschrijfpagina aanwezig (onder het kopje kampen) of er is een link per email verstuurd die gebruikt kan worden.

Bij het inschrijven moeten als eerste de gegevens van de deelnemer worden ingevuld. Ook worden de gegevens van de ouder(s)/verzorger(s) gevraagd. Elke deelnemer wordt apart ingeschreven dus zullen de gegevens meerder keren moeten worden ingevoerd.

Er worden nog een paar extra zaken die worden gevraagd bij de inschrijving:

  • Extra contactpersoon (naast de ouder(s)/verzorger(s). Deze informatie is nodig omdat we direct iemand willen informeren bij calamiteiten. 
  • Allergie, medicijngebruik en dieet wensen
 
Aanbetaling

Om de inschrijving af te ronden is aanbetaling (helft van de kampprijs) verplicht. De aanbetaling en eventuele gift kunnen via iDEAL worden betaald. Er kan ook worden gekozen om de gehele kampprijs bij inschrijving te betalen.

Na betaling met iDEAL wordt de inschrijving geaccepteerd en ontvang je een bevestigingsmail.

Let op: Bij annulering na inschrijving zal de aanbetaling niet worden terugbetaald.

Als bij de inschrijving niet het gehele kampgeld is voldaan dan moet de resterende betaling voor 1 april worden gedaan. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden.

Veel succes met het inschrijven! (klik hier voor de inschrijfformulieren)

Voor eventuele vragen kun je terecht bij kampen@debinding.nl